Babes

hejhej! I fredags när jag kom hem så gjorde jag iordning mig direkt och åkte till Hanna. Vi gjorde inte så mycket mer än åt glass och kollade på roliga videosar på youtube. Väldigt mysigt hihi! På lördagen så mötte jag Ebba i stan sen gick vi till Bella och fixade oss. Sjukt kul kväll, sov sedan hos Nathalie! Så idag åkte jag hem vid 1 tiden tror jag klockan va och har bara vart hemma och slappat. Skulle tränat men de har hänt så mycket saker nu så ville inte träna.. Men, just nu kollar jag en film med mamma och min faster Bibbi fast den är slut när som, så ska nog lägga mig sen tro jag. 

Hanna babe <3 

McDonalds haha!


Tvungna att ha bälte i bussen haha!

Erica och Malin <3 

Älsklings Jennifer <3 


babeees <3
Myskläderna på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback