Bildbomb

Haft de så jävla bra i Mallorca och nu kommer de massvis med bilder. Dock bara iPhone bilder!

Min bror Leo.

Sjukt go mat var det på flyget.

Så här såg de ut utanför för vårt hotellrum. Bästa rummet, de tog 30 sekunder att gå ner till havet. Underbart!


Första badet i poolen.


Kortet till att komma in på rummet, haha.








Åt en kväll på sån resturang man fick ta hur mycket man ville och de var så sjukt mycket mat och så de var mycket att välja på!


Åååh älskar palmer haha.


Kvällsdopp var de bästa!
Vi åkte även en båt som sedan stannade ute i havet så fick man bada, de var sjukt kul att åka ner från en sån rushelkana (stava hahaha)! 

Sjukt stor båt och annorlunda!

Vi åt ju varje kväll ute, dom hade så god mat!

Leo och jag tyckte denna palmen såg lite rolig ut, hahaha.

Sjukt go mat som sagt. Gashhh!
En kille som sålde sina egna tavlor på gatan, sjukt fint!


Sista dagen innan vi skulle hem. De var kite molnigt i 2-3 dagar men jaja! 
Leo är klumpig..
Vi köpte sjukt mycket dricka hahaha
Drack alltid detta på restauranger !
Tycker om svartvitt väldigt mycket.

Cash!





Dom bjöd hela tiden på dricka :o 

Hemfärden, haha pappas väska vägde mer än min! 
Vi tog en glass innan vi skulle med bussen till flygplatsen.



De har vart en fantastiskt vecka i Mallorca, i Cala d'or. Tipsar dit fakstikt, om ni pallar med småbarn över hela kvarteret hahaha. Nej men åkte dit med familjen och vi funderar på att boka redan nästa år igen. När jag väll va i Mallorca saknade jag Halmstad och alla bara hur kan du det? Förstog direkt då att ni har haft sämst väder här, de märkte jag när jag kom hem... Men, nu ska jag äta och gör ett inlägg sen och ska berätta vad jag har gjort dessa dagar när jag kom hem. För kom hem i fredags kl 7-8 på kvällen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback