Favoriter

Torsdagen åkte jag inte till stan och träffade William, vi fikade och pratade en del. Sedan åkte jag och kollade på fotbollen. Vet inte om jag har sagt de men var på sjukhuset förra veckan på torsdagen och skärde bort min leverfläck så fick dom sy ihop de så sa dom att jag inte får träna på en vecka ungefär, eller ja 10 dagar. Så nu på söndag får jag börja träna! Men igår var de fredag och världens bästa Ebbis bebi fyllde år, hade köpt ett linne till henne som hon blev jätte glad för och sen två fina nagellack! Och såklart hennes favoritkakor. Jag sov hos Ebba och även de andra tjejerna förutom Maja. Men hade de mysigt hos Ebba, så tack för igår tjejer. Kom hem vid 11 idag och har inte planerat dagen idag om jag ska på fest ikväll eller inte, beror på pm
Jag har lust att dra dit. Hörs, puss!




Williiaaaaam!

Även Maria tränade inte, sjukling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback