Fest

Hejsan på er. Igår kväll var jag på fest hos Martin. De var helt okej, de var lite galet haha! Åkte hem vid halv 2 - 2 och jag hade kvar halva min pizza så jag åt den när jag kom hem. Väldigt gott, var svin hungrig. Jag vaknade minst 3 gånger, först vid 4-5 då jag gick på toa sen tog vatten, även då fick jag två samtal så var tvungen att prata lite med dom. Sen vid 9 vakande jag sen 10 sen vaknade jag halv 12 och då gick jag upp och gjorde frukost. Ikväll ska jag träna som jag inte har gjort på cirka 2 veckor nästan, så de ska bli kul. Hörs ikväll, puss  



Bästa Antonia <3
Hahaha Asså denna bilden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är din pappa Daniel Breitholtz?

Svar: Nej! :)
moa breitholtz

2014-08-31 @ 23:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback