Fina tänder

Hejsan på er! Idag har de vart en seg dag i skolan tycker jag. Började 08:10 och vi har bara pratat och sedan visade våra lärare stora köket i skolan som vi kommer laga vår mat framöver. Visa tror jag har börjat på Kattegatt men de har jag inte, utan Sture i linjen Resturang-livsmedel. Sååå ja, slutade halv 2 så jag och Simon åkte in till stan. Satte oss på Roberts och där mötte man några kompisar. Sen så hade jag en tid hos tandläkarn idag så gick dit och Maria följe med mig. Var där i typ 3 min bara, hon tyckte jag hade så fina tänder haha! 

Sedan var jag i stan en stund men sen kom all regn så drog hem en stund till Maria den hämtade mamma mig! Så nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback