Nelly


Hejsan på er! Beställde hem dessa bikinisarna. Tyvärr så hade dom inte S underdelen på den rosa. Så jag får vänta med att köpa den. Men, egentligen har jag redan en sån rosa överdel, men fel storlek. Så nu blev det rätt. 

Den vita skulle jag egentligen inte köpa för har en underdel lika dan i blå och jag skulle köpa den blåa  överdelen men såklart har dom slut på färgen blå. Så jag köpte hela vita. Den satt så sjukt bra, så de är min nya favorit! 
Rosa/orange - Ruffle Halter Top 149:-

Vita - Sparkle bikini 122:- (de var REA)


Idag var jag hemma från jobbet eftersom jag hade så ont i huvudet imorse och ont i magen, sen trodde jag att jag hade feber för var så varm. Men hade ingen feber. Men blev så mycket piggare efter att jag duschade nyss. Ikväll ska jag bara vara hemma och vila för imorgon har jag lite planer för kvällen, tagga! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback