Så mycket

Hejsan! Har glömt att blogga faktiskt på 1 vecka. Tiden går så snabbt, men jag spelade in en video förra veckan men den lades aldrig upp. Så fick damp, så bara slängde allt. Asså denna helgen har vart kaos, verkligen kaos. Hände en sjuk sak i fredags som jag ej kan gå ut med. Men, var iallafall på polisförhör dagen efter och ja. Skakar i hela kroppen, usch. Hemskt var det i fredags natt..men jag sov hos Bella den natten. Sen dagen efter sov jag hos ebbis. Nu är de måndag och idag åkte jag hem till Ebba och överraskade henne med lite kakor och dricka. Sen kom Linus en sväng till oss, sen åt vi Pizza, hon jag och hennes pappa, mys! 

Imorgon ska jag nog träffa William och på onsdag träffa ellen! Förra veckan köpte jag lite saker som jag tänkte visa i något annat inlägg. Hörs imorgon, nu blir de paradise hotel!!

Fredagen...hade de så sjukt kul men sedan ja, 112!!





Underbara vänner <3



Söndags frulle hos ebbis
Mååååndag, trivs bra i klassen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback