Träningen är igång



Ett litet sent inlägg fick de bli. Idag har vaknade jag vid 11 tiden om ni ville anteckna. sedan har jag inte gjort ett piss. Bara suttit och degat och kollat på videosar på youtube! Men vid halv 6 drog jag och tränade. Gymnastiken började kl 6 och idag tränade vi i arenan, de var en väldig flumig träning tyckte jag, haha! Ikväll var mitt favorit program som alltid har underhållet mig på kvällarna dagen innan skolan börjar. Älskar verkligen draman som kommer komma i paradise hotel, sjukt asså. Inga snygga killar var det som jag trodde de skulle komma men de kommer ju såna hunkar imorgon fick man ju se.. Sen finns de ju en snygg tjej som heter saga, sjukt va fina stora ögon hon hade. Vill också ha fina ögon!! imorgon kommer de nog bli en till slappedag som idag sen ska jag hälsa på min nya skola imorgon, Very Nice. Fast de är på kvällen dock! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback