Äntligen helg

Hejsan på er, äntligen helg! Idag började jag 11:10 och hade bara två lektioner. Så efter skolan drog jag och Louise till gymmet. Var där några timmar och nu har jag precis duschat och ska fixa mig. Louise och jag ska dra en sväng till stan och äta på Roberts. Körde väldigt mycket ben idag, så de kommer vara döda imorgon. Ska stå på öppet hus imorgon tror jag, från 10 till 13. Så efter drar jag nog till gymmet med Louise. Sen på kvällen har jag inga planer än så länge. Men hoppas de blir lite party hahaha. Men ska fixa mig nu, sen så skjutsar min bror mig till stan för han ska också in till stan, hörs puss!

Halvt söt idag 

min bae

Celsius bild hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback