Bästa att träna när man mår skit

hejsan på er!   Idag har jag haft en bra dag, började 09:50 med engelska. Fast vi var på dansuppvisning som tvåorna hade fixat, de var riktigt bra! Sedan hade vi svenska 1 timme, sen slutade jag för vår matte var inställd idag. Drog mot gymmet och var där till 5 cirka. Nu har jag kollat på paradise hotel dom jag missade igår och även portkod, sen har jag kollat runt på youtube. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, tror hon skulle köpa hem pizza till oss här hemma hehe gott! Igår var det en tuff dag, var i köket hela dagen och vi hade gäster. De var rätt kul tyckte jag, sen efter allt jobb skulle jag ha matteprov vilket inte gick bra. Vilket gjorde att jag blev så besviken på mig själv, ingen bra dag kände jag igår, men blev bättre när jag fick lira lite boll. Åkte hem och la mig direkt, var så trött och ledsen. Men det finns värre saker i livet, tur jag har mina vänner när de behövs. Jag hoppas ni mår bra, för de gör jag just nu. Allt blir sååååå mycket bättre när jag tränar, kanske är så för er med? Ska vila nu i två dagar med träningen och bara plugga för ligger lite stressigt till med inlämningar jag måste göra. Puss och kram! 

Så himla gott!
snabbast i stan

istid, var påväg till gymmet här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback