Ego

Tjaaa, idag är det fredag! Jag kom nyss hem, var nyss med Antonia, Ebba, Robin, Samuel, Oskar och David. Vi gjorde inte så mycket men innan idag slutade jag halv 3 och va med Gabriella och Linus en stund sen va med Ebba. Igår var jag hemma från skolan, beroende på att jag kunde ej somna den natten för mådde så dåligt i halsen och blev illamående så de var samma sedan när jag vaknade. La mig 3 på natten eller 4..älskar ju att sova vafan! Men imorgon kommer de bli en spännande träning. Våra tränare har fixat military fitness som vi ska träna imorgon, snacka om att jag kommer dö imorgon. Men hoppas de blir kul också, sedan på kvällen blir det fest. Kommer kanske inte orka det eller jo fan klart jag orkar det hahah! Men vi hörs, puss på er!

Ego-Moa

en Erik fick va med på bild

snyggaste ❤️

en till snygging ❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback