finaste Louise

hejsan på er! Efter gymmet i lördags så åkte jag hem och duschade och fixade mig sen träffade jag Louise igen. Vi satt på Roberts ett tag och fy vad vi var trötta. Somnade typ på Roberts, så vi tog de bara lugnt den kvällen. Vi åkte hem till mig vid 10 och ät lite gotti saker! Sedan skypade vi typ hela natten med några haha. Igår var de farsdag så jag skulle fixa efterrätten så gjorde pannacotta, sjukt gott hehe! Sedan slappade jag hela kvällen men skulle egentligen pluggat men de blev inte så. Nu väntar jag på att min kompis ska komma till skolan sedan ska vi va i köket hela dagen. Kommer va segt för känner mig på de. Ska gymma efter skolan med Louise sen träna ikväll igen fast gymnastik. Död. Imorgon börjar även fotbollen igen, vi har haft uppehåll i tre veckor nu, vilket man ser på min kropp hahahaha. Men vi hörs, puss! 

En liten egobild


Gosiga Louise 
Pannacotta 

Bild sen fredags, maaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback