Slut på de roliga

hejhej! Slut på lovet nu och de har vart en jätte härlig vecka! Men det har gått för snabbt, tycker jag haha. Men i fredags så träffade jag Antonia och Bella, vi skulle fixa oss tillsammans inför kvällen så vi träffades lite tidigare. Vi ba chillade från början sedan så åkte vi till Johans fest, de var så kul! Jag sov där, så dagen efter drog jag hem vid 1-2 tiden och träffade Bella. Sedan drog jag en sväng till Gabbi sen skulle jag till Josses fest. Men det blev aldrig av, det blev kaos mellan mig och Antonia så att ja. Men träffade på Moa, Sandra, Malin och Elin. Så var med dom igår. Idag har jag ångest, för det är skola imorgon och jag har prov imorgon, jätte kul eller hur? Men har gäster här nu så ska ner och fika nu. Sen ikväll kanske jag ska träffa en kompis, får se hur det blir med det. Hörs puss! 

Fredags bilder: 

Polis igår hahaha




moa x2 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback