Renfakta

Hejsan! Jag har inte märkt det själv förens nu men jag bloggar bara efter helger typ och berättar vad jag gör på helgerna. Visa kanske tycker de är kul att veta vad jag hittar på men börjar tröttna på att bara berätta varje helg. Inget intressent sådär för den delen heller. Är ingen tjej som kan komma med idéer vad jag kan blogga om, var duktigare innan i början när jag startade bloggen. Men jag tänkte visa mitt linne senare i inlägget som köpte i fredags. Jag hittade en bild på mig för snart 2 år sedan. Ser verkligen hur min kropp har förändras. Ända sen jag var liten har jag vart jätte smal men nu dessa åren har jag inte riktigt kämpat att få ha kvar den kroppen jag har haft. Borde ha lagt ifrån mig allt godis och allt skit jag har ätit. Men älskar godis osv. Men funderat nu ett tag att jag ska förändras och få tillbaka min kropp som jag mådde bra med. Jag trivs inte alls med min kropp iallfall inte benen och magen. Måste sätta upp ett mål tänker jag. Ser själv att mina vänner är sååå noga med det, medans jag kommer där... Mår ganska dåligt att se mig själv i spegeln på kvällarna. Det är bara jag själv som kan göra något åt saken så nu för de börja. Imorgon så ska jag gymma med Gabriella, så de ska bli kul. De har gett resultat nu efter fotbollen att jag har blivit starkade i benen vilket är awsome, att man ser benmusklerna. Jag försöker äta bra mat för ibland känner jag mig jätte fet när jag kanske har ätit på McDonalds eller ätit massvis med chips och sånt på helgerna. Kommer bli ändring på det har jag bestämt. Även fast mina vänner säger att jag har fin kropp så ser jag inte det själv. Är inte tjock men kan bli om jag inte skärper till mig. Hade bara lust att skriva ut detta. Jag vill se förändring. Har vart med Bella idag och däck degade bara i hennes säng vilket var as mysigt, alltid lika kul att va med sin bästis, love her

#tbt2013

Köpte detta linnet på Bikbok för 299:- sjukt fint är det, love it!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback