Sega mos

Hejsan! Just nu kollar jag på efterlyst men det är slut när som helst. Då börjar även paradise hotel, jag tycker de har blivit lite tråkigt i programmet. Inga roliga uppgifter på det tycker jag, sen att Ylva är helt cp i programmet men gillar henne ändå hahaha! Både måndag och tisdag har kag vart i köket (jag går resturang- livsmedel om ni inte visste redan) och de har vart super kul men man blir helt seg i kroppen efter. Igår hade vi t.o.m gäster som villaägare mat till. Det var super kul faktiskt, så längtar till nästa vecka fast ska servera då men längtar !! Efter den dagen igår så mötte jag upp Gabriella och vi drog till gymmet. Det var också kul, kände verkligen att de var länge sen jag höll på med tyngder hahaha! Men efter gymmet drog jag hem sedan åt och lite så. Idag har jag vart hemma från skolan för hade ont i magen och i halsen. Men de har blivit bättre så jag ska se om jag kommer till skolan imorgon. Börjar 11:40 imorgon så det är lugnt. Nu ska jag kolla på paradise hotel så vi hörs kram! 





Kommentarer
Postat av: Johan

Vad sägs om lite recept på de där snittarna på bordet? :D

2014-11-05 @ 23:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback