Sent inlägg

hejsan, får bli ett sent inlägg idag! I lördags så tränade jag då military fitness de gick hur bra som helst förutom att jag fick träningsvärk, sjukt! Men på kvällen så var de en liten fest hos Ludde och de var kul! Sov hos Ebba den kvällen sen vaknade vi vid halv 12 kanske och jag åkte hem vid 1. Jag tränade inte på kvällen utav olika själ och tränade inte idag heller. Är trött i kroppen men ska nog dra och träna imorgon, då det är fotboll. Just nu ligger jag i sängen och spelar Sims, haha är besatt i det. Idag hade jag t.o.m på mig min vinterjacka. De var så hemskt väder idag, hatar regn. Men vi hörs mer imorgon för nu måste jag sova! Puss & kram! 

Bild sen lördags 

Jag & Ludde 

Haha Ludde & David 

Bild från idag på mig & Simon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback