Sommartider

Tjaa på er! Sitter just nu och kollar efterlyst med popcorn & mjölk! Jag har vart ledig idag, sjukt skönt var det. Har både pluggat och lagat mat och bara tagit det lugnt. 

Jag har suttit och kollat på gamla bilder på mig sen i somras och även förra sommaren. Jag har verkligen förändrats utseende mässigt haha! Vilket jag tycker är bra. Men att bara se sommar bilder är sååå härligt. Alla stunder man har både festat och träffat kompisar, stranden, afterbeachen och ja, sola! Jag älskar mer sommaren än vintern men tycker vintern är mysig så inte så att jag inte tycker om vintern! Jag längtar mest av allt när de ska bli ett nytt år och nya problem. Detta året har vart tufft för mig. Med både vänner som jag tycker har förändras och såklart kärleken. Drama är något jag hatar men de är rätt kul när jag tänker efter. Men man kan förlora på det, antingen vinner man eller förlorar man. Men jag hoppas 2015 ska bli bättre än 2014. Även fast 2014 var ett sjukt bra år!! Men mest av allt hoppas jag att de kommer gå snabbt tills de blir sommarlov! Att bara veta sen att jag har gått på Sture 1 år då. Vilket är sjukt. Men väldigt kul, nu ska jag sluta babbla och hoppas ni hade en bra dag. Hörs imorgon för nu ska jag kolla paradise hotel puss! 

Dessa sommardagar <3 


Tylösand <3 

Fick bli en bild på mig & Antonia, love you so mutch. <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback