Åretskock

heeeej, idag så var vi Sture eleverna inbjudna till åretskock program att få vara publik. Detta var i tylöhus och de var 12 deltagare och de var bara två som kom till final. Det var kul att få se hur de arbetar och verkligen kämpar för att gå vidare! Även tvåorna fick server för domarna vilket är sjukt kul att få göra det, sen fick vissa tvåor hjälpa kockarna! Jag skulle vart så nervös, och man såg på de att de var lite nervösa men det gick hur bra som helst. Har vart uppe sen kl 07:00 idag helt slut i kroppen nu. Det började 09:00 sen slutade det 17:00, men de var bara jag och två till som var kvar från vår klass för de var frivilligt efter 2-3 men vi ville se klart allt så vi stannade kvar. Efter denna dagen i tylöhus blev de träning i skedalahed med fotbollen, verkligen skönt väder va det idag. Nu måste jag plugga för har en inlämning tills imorgon som ska vara klart så puss så hörs vi imorgon! 

Domarna 

Här lagar 4 st kockar 

Mycket god saker fick man smaka på, fick även med mig hem 5 Loka cruch för de var gratis så tog 5 st hahaha! 

De två vinnarna, som jag inte minns namnen på hehe ber om ursäkt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback