Bästa helgen hittills

Heeeej alla, fyfan vilken bra helg det har varit. Typ bästa helgen hittills. I fredags efter skolan stack jag till Jennifer senare på kvällen kom Malin och Linn och vi åt hos Jennifer och de blev hamburgare. Svin gott var det, sen lite senare kom Gabriella och Erica. Vi fixade oss tillsammans sen åkte vi till halmiafesten, sjukt trevligt folk! Sen åkte jag hem och sov hos mig, sen lördag slappade jag hela dagen tills klockan 17:00 då jag åkte till Antonia och Hanna och vi fixade tacos! Sedan drog vi till Jajje som hade krök/fest vilket var såååå kul, mycket trevligt folk där med! Sen idag hade vi match så fick gå upp tidigt, vi vann med 4-2 så de är gött. Ikväll ska fotbollslaget äta på O'learys vilket kommer bli så mysigt. Just nu är jag med Jennifer och Gabriella och vi har fixat oss klara redan, hörs mer imorgon puss! 


Mums! 

Babes



Ännu mer mums

<3 

Selfieeee


En selfie innan matchen med Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback