Bra start på lovet

Tjaaaa!! I fredags efter skolan träffade jag Louise och Bella. Vi gjorde inte så mycket, vi fikade på Roberts! Sedan åkte jag och Louise till konfan. De var fakstikt kul den kvällen haha, temat var barnkalas! Efter de körde Louise hem mig, snällt <3! Lördagen så åkte jag till Bella och vi åt thai mat!! Så jävla gott var det, sedan kom Louise! Vi fixade oss tillsammans, sedan drog till Roberts en sväng och träffade Elliot. Sedan åkte vi till Filip och träffade gott folk. Idag händer de inte så mycket, kanske träningen ingenaning. Men kollade nyss på the other women. Sååå nu ska jag kolla på någon annan film tänkte jag, hörs! ;)




Wow! 

Han inte göra duckface hahaha!

Så jävla gott!!

Ludwig fyllde år igår, Grattis ! 

Jaaa de var ju lite kallt att ha tjol

Legender 

Snygga strumpor rex

Filip kör på duckface 


Älskade Bell <3 


Film mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback