Gymnasiemässa

hejhej igår så var det en tvär konstig dag. Jag åkte till skolan och va där kl 09:50 för då började min engelska. Sedan skulle jag och Felix åka till gymnasiemässan och stå där men nope.. Fick fick reda på att bara två personer från vårt program ska stå och de var ju två tvåor som var med också. Så vi delade upp de. Så vi tog sista tiden, från 15:00 till 18:00. Så vi slapp lektionerna sen dess för de hade ändå tagit ledigt för oss hehe. Sen idag började vi halv 2,2 och skulle bara stå där 1 timme..onödigt tyckte jag men aa. Men de var kul att stå där ändå, att få prata med andra och så. Sen idag efter de fixade jag lite saker på hfab sen åt jag på subway sen drog på träning. Vi körde delsvis styrka hela träningen så förmodligen kommer jag ha träningsverk imorgon jippi. Imorgon är det fredag och jag har planer för imorgon, som varje helg hahaha ni får se imorgon vad jag ska göra, hörs med er puss godnatt <3

När började jag ta såna här selfies hahah

Gosiga alexiiiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback