Massa plugg e inte ok

Hejhejhej, igår var det en tråkig dag. Är det bara jag som blir deprimerad av detta vädret? Jag blir det iallafall..men efter skolan träffade jag Maria. Vit åt och snackade lite, vid 5 åkte jag hem för vi båda var tvugna att plugga. Jag pluggas till matte provet som vi gjorde idag. De gick hyfsat bra, men var osäker på en del frågor men jaja. Glömde även min iPad hos Maria så imorse åkte jag dit och hämtade den sedan 09:10 gick jag till skolans rätt skönt, började 09:50. Det värsta som hände idag var att min mobil fungerade inte, men en kompis fick igång den wiiii! Annars har dagen vart bra, och efter skolan så tog jag och Frida moppen till stan och mötte Ebba sedan åt vi och kollade i affärer. Åkte hem vid halv 6, 6. Har bara pluggat nu, ska också hinna med att läsa en bok...booring! Sånt är livet, men nu ska jag förberedda mig för att göra smoothie tills imon. Hehe hejdå puss :*

Plugga matte e tråk 

Rätt skönt att gå i mjukis kläder ensånhär dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback