O'learys

Hejhej! Dagen började bra idag men den blev sämre..sjukt trött blev jag och jag fick ont i huvudet, magen också så jag skippade min träning för det. Köpte med mig lite jordnötter hem så knaprar på det nu. Men som sagt var jag på O'learys med laget igår. De var god mat och de var kul att få umgås och äta tillsammans. De är så att vi ska få en ny tränare så våra tre tränare lönnar oss. Därför hade vi en liten avslutning igår, för de har lagt så mycket tid för oss så jag tackar dom för denna gången. De var bra tränare, så hoppas våran nya tränare är lika bra. Vi har just nu uppehåll i 3 veckor...vilket är tråkigt för nu om 1 vecka är de lov och då kommer de bli att jag kommer äta onyttiga saker. Menmen, ska ut och springa och sånt så de blir PERFA. Hoppas ni mår bra, puss och nu laddar jag upp för paradise hotel ikväll och de är talangtema! 



Varför gör min kamera så jag ser brun ut... 

bästa Maria 

<3 

För jävla gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback