Så mycket kärlek <3

Hejjjsan! I måndags så bara tog jag det lugnt sedan på kvällen träffade jag Louise och vi satte oss på Roberts och snackade en del. Sedan kom Elliot och Kalle. Vid 10 hämtade mamma mig. Sedan igår hämtade Louise mig kl 1 och vi drog ner till stan och mötte Antonia och Gabriella. Vi åt på Roberts, det var super gott! Sedan så åkte jag och Louise hem till henne en stund sen kl 5 så drog vi till konfan för vi skulle sova där. Vi brukar hitta på olika saker inkonstant så de blev övernattning igår i församlingshemmet. Vi kollade på Annabell. Snacka om att jag och Elliot var rädda, men det var den sämsta filmen jag har sett. Hahaha helt seriöst, blev rädd ibland och så men denna filmen var värdelöst. Men sen kollade vi på någon rolig film haha så de blev bättre stämning. Sen gick vi och la oss typ 3-4 tror jag klockan var. Drog in till stan idag vid ett tiden och åt på lotus med Olivia och Bella, Så jävla gott. Sen satte vi oss på Roberts, behövde lite nätverk hehe! Sååå nu sitter jag här och ska vänta på att paradise hotel ska börja... 3 timmar kvar, hörs puss 

Redbull...

Liten pasta, mums !

Sötaste Louise

Så mycket kärlek hahaha <3

Lotus 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback