Stressigt

Hej på er, shit vad dålig uppdatering :s Idag är det måndag och skolan har vart rätt soft idag, hade bara hygien idag. Slutade vid två så drog in till stan en stund och kollade runt lite. Snart dax att köpa nya kläder känner jag, tomt i garderoben hehe. Men för att detta inlägget ska bli liiiite mer intressant så kan jagvju snacka om denna helgen som va. I fredags så träffade jag Antonia och några, vi satt på Roberts en stund. Senare åkte jag hem och åt sen drog jag till konfan. Sen lördagen, chillade jag hela dagen sen vid 6 så åkte jag in till stan och möte några sedan drog vidare mot Eldsberga, där det var en fest. Super kul var det faktiskt, gick helt nykter där och såg hur alla var så borta! :') Jag kom hem vid 2 tiden och gick och la mig direkt. Söndagen slappade jag sen tränade jag på kvällen med gymnastiken, men gick inte så bra för var lite hängig, very deep nej men de var en dålig dag. Jag ska försöka blogga mer men ibland blir det så stressigt. Kommer börja träna 6 gånger i veckan, vilket är mycket för mig. Att jag ska hinna både med fotbollen, gymnastiken, kompisar och då skolan. Men jag får hoppa över träningar ibland för annars blir det för mycket för mig haha. Hoppas ni mår bra och missa inte nu del 2 med Zlatan dokumentären på kanal 5 klockan 20:00!! Det är så intressant att se, Zlatan är fan kung på riktigt. 


Selfieeeee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback