11 September

hejsan på er! Har vart sjuk nu sen i måndags, surt faktiskt. Skulle gått till skolan idag men imorse mådde jag inte alls bra men de har blivit lite bättre. Imorgon är de fredag och jag har planerat att åka till skolan sen ska jag träffa girlsen efter skolan och äta/fika. Har sovmorgon imorgon så börjar 11:10 och slutar vid halv 3,3 tror jag haha. Idag åkte jag och mamma in och kollade om de bara var virus vi hade (mamma är också sjuk) och de var bara virus. Tur de, sen gick vi in på hemmaköp (Hemköp) och jag köpte  Loka crush, gott var de! Sen gick vi in en sväng i en affär sen åkte hem. Har pluggat matte och ska snart sätta på filmen World trade center. Idag är de ju 13 år sen tvillingstornen rasade som ni säkert vet haha. Varje år den 11 September kollar jag alltid på den så ja, never forget. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback