Äntligen helg

hejhej bloggläsarna just nu är jag påväg till Göteborg för att träffa på moster och kusinerna. Ska bli så kul att träffa dom! Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, vi får helt enkelt se. Ska vara i Göteborgs söndagen. Vi ska till stan imorgon så kommer säkert köpa något sen på kvällen ska vi nog kolla bio. Söndagen ska vi till IKEA tror jag de va. Men idag så började jag 11:10 slutade 15:20 och jag och cirka 6 till från klassen stack och fikade sen drog jag hem vid 5 tiden för skulle packa sen åka då till Göttet! 

Säger bara, äntligen helg yes puss på er!





Asså denna colan tycker jag ser rätt konstig ut..hahaha men den är ju skit god! :pPpppPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback