Död

hoppsan...hej på er, har glömt att blogga men jaja. I tisdags så serverade jag på skolan, vi hade ingen skola men vi började jobba 16:00 och det var en teater på Sture så då skulle vi fixa mingeltalrik för de fanns en paus på teatern så ja, vi serverade dom gästerna. Det var kul sen på onsdagen var jag på laserdom.. Första gången jag var där, och var där med konfan. Det var svin kul faktiskt hahaha sprang in i en vägg, fyfan. Igår var det torsdag och vi började 11:40, sjukt skönt. Vi hade idrott den dagen, vi skulle springa 5km och de var ett helvete. Jag sprang själv för ingen av mina vänner ville springa så ja, men så skulle man springa på stranden en gång. Men jag trodde att de var fel så jag sprang ända bort till strandens slut men vände för trodde de inte var rätt men såklart var det rätt så jag sprang dubbelt där, de var skit jobbigt. Men annars sprang jag hela tiden, heja mig trodde inte jag skulle göra de. Sen så kl 17:00 åkte jag till och tränade med gymnastiken. Mina ben var döda efter gympan, vi körde styrka haha. Fan vad jag är svag. Men, jaja idag är det fredag och börjar 11:10 och slutar 12:10 så ska träffa Antonia och fika med henne, sen får vi se hur kvällen ser ut. Hörs senare, puss!



Det var svin gott de vi serverade omg 

Maria babe

Vårt lag kom sist så tröstade mig med en Cola haha

Här var stranden hehe var tvungen att ta kort, de var så fint


Äter just nu detta hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback