Massa babbel

sorry för dåligt bloggande. Men i torsdags så hade jag bara en lektion för sen skulle jag till sjukhuset, där min mamma låg och skulle operera sig. Det gick bra för henne och hon var så rädd att hon grät de va hemskt att se men du är bäst mamma! Sedan tränade jag på kvällen med fotbollen! Fredagen åkte jag in till stan och träffade Bella och Hanna. Vi fikade på espresso house, sjukt vad mätt jag blev haha, mådde illa haha! Sen åkte jag hem vid 8 kanske de va och sen gick jag hem, så sjukt fint väder! Lördagen cyklade jag till Kärlekens IP för skulle kolla på laget när de mötte kvibille, men tyvärr blev de inte vinst. Sen åkte jag till till stan med mamma, åt och sen köpte jag en vit tröja jag kan visa någon dag! På kvällen där träffade jag Marcus och sov även där. Kom hem vid 12 och har sjukt ont i huvudet, wää känns som de bara ska sprängas haha men idag fyller min bror år så vi ska fira han! 

Sjukt långt inlägg men så får de blir, puss på er hörs sen!







är bra på att laga mat...eller inte :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback