Min helg

heeeeej hoppas ni har haft en lika bra helg som mig haha;) i fredags så började 11:10 och slutade 12:10 så då åkte jag till Kattegatt och väntade på Antonia. Segaste jag har vart med om, hon slutade 15:10 så ja..men efter de tre timmarnas så åkte vi in till stan och åt haha! De var sånt vidrigt väder i fredags, usch. Men sen åkte jag hem och fixade mig för vi skulle till tåget. Så sen åkte jag till stan, träffade Cornelia och beatrice där. Sen kom alla andra och då tog vi tåget till Laholm. De var en sjukt kul kväll säger jag bara, mycket trevligt folk! Jag kom hem vid 2-3 tror jag, sen vad jag bara hemma hela lördagen sen nu idag så har mamma bakat för min kusin ska komma hit så vi ville ha något att bjuda på, vet vet ej när han kommer. Ska förmodligen träna ikväll också, har även studiedag imorgon, så jävla gött! Får se imorgon vad jag ska hitta på, hörs puss! 

tråkig franska lektion..

Beatrice & Cornelia <3 


förfest hos Sandra babe <3


Jajjeee <3

Elzaaaaasass



rexxxx

Helt trött

Katthuvud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback