Tack för denna helgen GBG

Shooo kom hem från Göteborg för 1 timme sen cirka är hur trött som helst verkligen och jag har blivit mer förkyld, det är hemskt. Har vart det i 2 veckor nu. Men iallafall! Har vart i Göteborg hela helgen. När jag kom fram till moster och kusinerna så drog jag och Bianca på en förfest. Det var kul att träffa hennes vänner och dom var jätte trevliga. Vi var hemma vid 12 typ sen la jag mig vid 2 haha. Lördagen åkte vi till staden och jag jag köpte två saker. En väska på Cubus för jag behövde verkligen bara en ny och sen köpte jag en blus. (Bild kommer nedan)Senare på kvällen gjorde vi inte så mycket. Idag så vaknade vi vid 9 och sedan var jag tvungen att säga hejdå till Bianca för hon skulle jobba så jag mamma och mormor hädade på min morfars gravsten. Har aldrig fått träffa min morfar, han dog när mamma var 13 vilket är väldigt trist. Sedan åkte vi till min moster och skulle säga hejdå för vi skulle åka hem då. Så efter de åkte vi hem och jag köpte marabou hehe och Cola. 

Sitter just nu och har försökt ända sen jag kom hem att sätta på en jävla film på Swefilmer och även dreamfilm men NEJ de går fkn inte, hejdå datorn släng dig i väggen. 




Bianca & Antonia 

Spåååårvagn 

Thai mat!!

Underbart väder

Cjuuutie



Jag ska fan skaffa en locktång 

Bästa Bianca 

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback