Toppen helg

heeeeej idag har jag sån jävla träningsvärk helt sick haha. Igår tränade jag 9 timmar med gymnastiken. Vi åkte 06:50 på morgonen igår och vidare till Växjö. Det var så himla kul, vi hade hyrt den nyaste gymnastikhallen! Helt sjukt att en sak där inne kostade cirka 100 000kr. Men de är värt pengarna tycker jag hihi. Haha men när jag kom hem så duschade jag och fixade mig för var bjuden till en fest så ville ej missa den, och sen var jag sugen på att festa även fast jag var helt seg i kroppen, men jag hade de kul igår, kom hem vid halv 3, 3 tror jag. Sen i fredags asså fyfan vad jag blev arg. Varje fredag börjar vi 11:10 vilket är okej, men såklart när jag kommer dit säger dom att den är inställd. Och nästa lektion började 13:40..asså hur tänker dom? Kunde dom inte skrivit ut att den lektionen var inställd? Nej blir så arg/sur. Tur att Erik också hade missat de så jag slapp va själv där i skolan. Juste sen sista lektionen hade jag också gjort klart min uppsats som JAG trodde skulle vara klar tills då denna fredagen som va men neeeeej de var nästa fredag den skulle vara klar så jag bara satt på lektionen med ipaden och typ spelade osv. Så onödig dag verkligen, men hade något att längta efter...fika! Efter skolan hade jag och girlsen bestämt att fika och de gjorde vi. Vi fikade på Roberts, mysigt var det. Fikade med Hanna, Izabella och Louise, love this guuuurls

nu har jag inget annat att säga förutom söndagsångest, puss hejdå!



Nathalie and Sara

Köpte naturgodis på hemfärden


Trillade i hahaha

Sura/arga

Efterlängtat

Louise and meeee

fina vänner asså

Snabb bastian

min partypingla Sara 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback